Praktisk info

VIDEOKONSULTATION: Vi har videokonsultation efter aftale. Hovedsagelig kl 8-9, men andre tidspunkter kan aftales. Log på app’en MIN LÆGE på din smartphone eller tablet og følg instruktionen.

UNDGÅ TELEFONKØ:  BRUG E-KONSULTATION vedrørende korte spørgsmål og svar (kan IKKE anvendes til akutte problemer !).
RECEPT-FORNYELSE og TIDSBESTILLING kan også foregå elektronisk her fra hjemmesiden eller app’en Min Læge. Ved tidsbestilling skriv venligst kort, hvad konsultationen drejer sig om.

DER KAN IKKE BESTILLES TID TIL ATTESTER OG LÆGEERKLÆRINGER ELEKTRONISK , da der måske skal afsættes ekstra tid, afhængig af attesttype. Kontakt os venligst telefonisk.

FERIE: I skolernes ferier afholdes ferie blandt læger og personale, hvorfor vi i den periode påregner travlhed omkring tidsbestilling, receptfornyelse m.v., og vi må desværre udskyde forskellige ydelser til efter ferien. Det kan dreje sig om f.eks. børneundersøgelser 1-5 år, årskontroller, større attester (både kommunale og forsikringsmæssige) og rutinemæssig celleskrabsundersøgelse fra livmoderhalsen. Vi vil bede jer have forståelse herfor.

AFHÆNGIGHEDSSKABENDE MEDICIN:

Sundhedsstyrelsen har besluttet, at det ikke længere er muligt at få fornyet recept på sovemedicin eller beroligende medicin pr. telefon eller mail. Det betyder, at man ved receptfornyelse skal have en tid hos lægen og samtidig snak om aftrapning/ophør med medicinen.

Konsultation

Konsultation kun efter aftale.
Bestil tid via telefon, hjemmeside eller app’en: Min læge
Videokonsultation efter aftale, hovedsageligt kl. 8-9 via app’en Min Læge.

Telefon 86 96 25 00

Telefonen er åben 8.00 – 12.00 og 13.00-14.00

Akut sygdom

kl 8-16: Vores akutnummer 61 71 63 47

efter kl 16:
LÆGEVAGT : 70 11 31 31

LIVSTRUENDE: 112

Kontakt klinikken

Lægerne Sallvej

Sallvej 16
8450 Hammel
Telefon: 86 96 25 00